Hogyan használjuk az e -mail marketinget az üzlet fellendítéséhez
Nagyon fontos, hogy állandó kapcsolatot tartson ügyfélkörével. Ennek egyik módja az e-mail marketing. Az e -mail marketing erejével tájékoztathatja ügyfeleit a vállalkozásával kapcsolatos nagyszerű promóciókról. Folytassa az alábbi cikkel, ahol hasznos tanácsokat találhat arról, hogyan tájékoztassa fogyasztóit az e-mail marketing segítségével.
Minél egyszerűbb feliratkozni az e-mailes hírlevélre, annál több feliratkozója lesz. Ha fizikai üzlete van, vásárláskor kérdezze meg ügyfeleit e -mail címükről. Ha webhelyen értékesít, kérje meg a címét, amikor készen állnak a kijelentkezésre.
Ne vegye be a hírlevelek használatát az e -mail marketing kampányába. Ehelyett a feliratkozási listáján szereplő személyeknek releváns e-maileket küldhet bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat kapnak, amelyek érdeklik őket, és hogy nem kell átszűrniük egy teljes hírlevelet, hogy megkapják.
E -mail marketingkampánya hatékonyabb lesz, ha megkönnyíti az ügyfelek leiratkozását. Ez paradoxnak tűnhet, de az emberek hajlamosak jobban bízni önben, ha úgy érzi, mintha ők irányítanák. Tegye fel a leiratkozási linket egy jól látható helyre, hogy könnyen megtalálják.
Az e-mailes marketingkampány legjobb eredményének elérése érdekében alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi őket. Ne csak írjon be egy gyors üzenetet, és dobja ki az előfizetői listájára anélkül, hogy előtte alaposan ellenőrizné. Tekintse meg előnézetét különböző e -mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.
Használjon eszközöket az e -mail marketingkampány sikerének mérésére. Mindent meg kell tanulnia arról, hogy hányszor olvassák el e-mailjeit, olvassák-e a tárgysorait, mely cikkeket olvassák el stb. Az ilyen információk használata segíthet kampánya jövőbeli sikerében, mivel tudni fogja mi működik és mi nem.
Az e-mail marketing mellett az SMS-marketinget is építse be kampányába. Kérje meg az ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel SMS lehetőségre, és küldjenek nekik szöveges üzeneteket útközben. Ha ezt a két módszert együtt alkalmazzák, nagyobb az esélye arra, hogy minél több vásárló regisztráljon a termékére.
Ne korlátozza magát csak az e -mail marketingre. Miközben azonosítja az önben megbízó fő ügyfélkört, nézze meg, hogy kaphat-e telefonszámokat és címeket. Építse tovább kapcsolatait azáltal, hogy bővíti a kommunikációt hűséges alapbázisával azáltal, hogy kapcsolatba lép velük ezeken a médiumokon és e-mailen keresztül.
Ne foglaljon állandó tartózkodási helyet az olvasói postaládájában. Ne feledje, hogy számos okból küldenek leveleket, a munkahelytől a családig. Valószínűleg megosztja ezt a helyet más marketingesekkel. Elég gyakran küldjön üzeneteket ahhoz, hogy szellemi radarjukon maradhasson, de hetente többször valószínűleg bosszantani és visszaütni fog.
Fontos, hogy valakinek engedélye legyen, mielőtt felveszi az e -mail listájára. Ha nem teszi meg, akkor azok az emberek, akiknek küldi, spam küldőnek fogják gondolni Önt, és vagy törli az üzeneteit, vagy kérik, hogy távolítsák el őket a listáról. E-mail szolgáltatója akár ki is utasíthatja Önt a fogyasztók által benyújtott rengeteg panasz miatt.
Amint az a fenti cikkből kiderül, nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatba léphessen vásárlói körével. Ha rendszeresen küld nekik e -maileket, akkor az ön dolga lesz a fejükben. Alkalmazza a cikk tanácsait, hogy segítsen jobban kommunikálni vállalkozását az e -mail marketing útján.
plasztika,sebész,ráncfeltöltés,mellfelvarras,implantátum árak
1. plasztika
2. sebész
plasztika,sebész,ráncfeltöltés,mellfelvarras,implantátum árak
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.