Hogyan legyünk sikeresek cikkek marketingje által
Annak érdekében, hogy pénzt keressen online cikkek közzétételével, az embereknek ténylegesen el kell olvasniuk a cikkeit. Egyszerűen jó vagy akár kiváló tartalom írása nem elegendő. A cikk marketingje nehéz feladat lehet. Ez a cikk néhány lépést tartalmaz, amelyeket megtehet a cikkek iránti érdeklődés növelése érdekében.
Hozzon létre szilárd, érdekes cikkeket. Nem szabad olyan cikkeket írni, amelyek csak a jelen időben igazak. Azt akarja, hogy olvasói mindig kapcsolatba lépjenek az anyagával, még akkor is, ha öt évvel ezelőtt írta. Ez biztosítja, hogy ne pazarolja az idejét olyan cikkekre, amelyek kevés olvasót vagy kevés nyereséget biztosítanak.
Adjon a látogatóknak hasznos információkat. Az emberek tudni akarják, hogy az, amit olvasnak, számít. Ha az, amit mond, számít, akkor az olvasói azt gondolják, hogy más dolga is van.
Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el a cikkek könyvtárainak. Sok keresőmotor rendelkezik szabályokkal az ismétlődő tartalomról, és nem szeretné eltávolítani a cikket, mert több helyre tette. Ehelyett írja át újra a cikket (a tartalom „pörgő” szoftvere valóban hasznos lehet), és küldje el az átírt cikket a könyvtáraknak.
Keressen egyedülálló és okos módszert arra, hogy a cikke promóciós legyen. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újat és érdekeset próbál ki. Szokták látni a termékleírás/vélemény/vásárlás itt formátumot. Ha kitalál egy másik módot a termék népszerűsítésére, akkor az olvasók bejönnek, és általában vásárolnak.
Írja át a cikket minden beküldéskor. A keresőmotor „duplikálás nélküli” irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen csak fogalmazza meg újra a cikket minden alkalommal, amikor elküldi. Módosítsa annyira, hogy ne tűnjön ugyanannak a cikknek, és a keresőmotorok több hátsó linket is megadnak, egyet minden új bejegyzéshez.
Az egyik dolog, amit tehet a cikkek marketingjével kapcsolatban, hogy elküldi az Ön által írt cikket a könyvtárakba, miután indexelték. Ez biztosítja, hogy az eredeti cikk látható legyen a keresőmotor találati oldalain. Ugyanakkor a régebbi cikkek továbbra is háttér-forgalmat generálnak.
A legfontosabb dolog, amire emlékezni kell a cikkek marketingje során, hogy végső soron a tartalom minősége határozza meg a sikerét. Adjon meg olvasóinak olyan információkat, amelyeket valóban hasznosnak találnak. Ha csak önmaga népszerűsítését vagy figyelemfelkeltést tesz, az emberek végül csak elmennek mellette.
Miután befejezte a cikket, tegyen egy forrásmezőt az oldal végére, amelyben arra buzdítja az olvasókat, hogy vegyenek részt. Győződjön meg arról, hogy mellékel egy linket a cég webhelyére. Ez aktivitást és remélhetőleg bevételt fog generálni a személyes vállalkozása számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki ön és mit csinál.
Ha valaki más blogjához ír, győződjön meg arról, hogy továbbra is az adott piacon dolgozik. Ha súlycsökkentő termékeket próbál eladni, nem a legjobb ötlet webhelyét egy szoftverblogon hirdetni. Az olvasóközönség csak más, és előfordulhat, hogy a végén elvesztegeti a munkáját.
Fontolja meg egy olyan online eszköz használatát, amely automatikusan kiadja cikkeit a különböző webhelyekhez. Minél több ember látja a cikket, annál több potenciális üzletet generál, ha az olvasók rákattintanak a blogjában található linkekre. Ezáltal a keresőmotorok számára is népszerűvé válhat.
Amint fentebb említettük, valójában az, hogy az emberek elolvassák a cikket, a kulcs ahhoz, hogy pénzt keressen online a cikkmarketinggel. Az itt leírt tanácsok követésével azonban jó úton halad, hogy saját cikkei legyenek, amelyek jelentős webhely forgalmat generálnak, és így több pénzt kereshetnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.