Internetes marketing know-how, amelyből mindenki profitálhat
A hirdetési terület jövője az internetes marketing, tehát nem vezet sehová. Növelje bevételeit az ebben az útmutatóban szereplő tanácsok betartásával.
Az online videók használata nagyszerű módja lehet webhelyének fejlesztésére és több látogató vonzására. Az emberek mindig érdekes, informatív vagy egyszerűen vicces videókat keresnek, amelyeket meg lehet nézni és meg lehet osztani. Rengeteg megfizethető és könnyen használható videotároló webhely található, amelyek otthont adhatnak a videóinak.
Kövesse nyomon a webhely számain kívüli információkat. Erős napló vezetése arról, hogy hány ember küld e-mailt, hívást vagy levelet, hasznos lehet, ha megmutatja, hány látogatója van valójában. Ha ismeri ezeket a statisztikákat, akkor olyan információkhoz juthat, amelyekre szüksége van a látogatók és a vásárlók számának növeléséhez.
Készítsen közösségi fórumot termékei vagy szolgáltatásai számára. Boldog ügyfelei gyakran a legjobb promóterek. Amint a cég népszerűsége növekszik, fontos, hogy lehetőséget adjon nekik a kommunikációra. Egy internetes fórum felépítése, ahol saját beszélgetéseket indíthatnak, segíthet az „ablakvásárlás” látogatóinak közelebb kerülni a vásárláshoz.
Ösztönözze a felhasználói interakciót egy blog létrehozásával a webhelyéhez. Ha blogját gyakran frissíti, akkor megtartja az olvasó figyelmét, és rendszeresen látogatják az oldalt. Ha RSS-előfizetéseket kínál, akkor az olvasók értesítést kapnak a blog frissítéséről, ami egy másik stratégia, amely további visszatérésre készteti őket.
A blogolás minden internetes marketingstratégia fontos eleme. A blog létrehozásával beszélgetést folytathat ügyfeleivel. Gondolatai és véleményei segíthetnek a webhely látogatóinak abban, hogy azonosuljanak Önnel, emellett blogbejegyzéseit arra is felhasználhatja, hogy optimalizálja webhelyét a keresési kifejezések számára.
Használjon belső összekapcsolási rendszert, hogy a látogatók átkerüljenek a fontos oldalakra. A belső összekapcsolási rendszernek köszönhetően számos fontos kulcsszót használhat linkként azokra a fő oldalakra, amelyeket látogatói számára meg akar mutatni. Használhat olyan programot vagy beépülő modult, amely automatikusan összekapcsolja a kulcsszavakat.
Nem számít, mit változtat a vállalkozásán, legyen szó nagy változásról vagy az oldal elrendezésének egyszerű módosításáról, mindenképpen tájékoztassa erről az ügyfeleket. Tájékoztassa őket mindenről, ami a vállalkozásával történik. Ezt tömeges levelezőkkel könnyű megtenni, ezért nincs mentség, hogy ne tegyük.
Ha robusztus internetes marketingterve van, akkor már tudja, mely termékek a legjövedelmezőbbek. Ezeknek kell lennie a jövőbeni értékesítés alappilléreinek. Ha más termékeket köt a legnépszerűbb eladókhoz, amelyek megfelelően bókolnak vagy kiegészítenek, akkor növeli a kiegészítő eladásokat. Mivel ezek a termékek a legnépszerűbb eladókhoz kapcsolódnak, nincs szükségük annyira promócióra, mint a többi termék.
A webhelyén megadott linkekkel jó véleményeket kell adnia a termékről vagy szolgáltatásról is. Megbízható és őszinte értékelést szeretne adni, így a véleményt látó potenciális ügyfelek meg akarják vásárolni azt a terméket, amelyet megpróbálnak eladni. Ez több pénzt fog termelni az Ön számára.
Nézze meg, hogy szállítója egyedülálló céloldalakat kínál-e, és használja-e azokat. Minél több személyre szabott értékesítési anyaga van, annál magasabb lehet az értékesítés. Az emberek egy embertől akarnak vásárolni, nem pedig egy arctalan név nélküli weboldaltól. Ha az eladó kínál egyet, győződjön meg róla, hogy kihasználta-e, és látni fogja az értékesítés ugrásait.
Az internetes marketinggel kapcsolatos fontos tipp az, ha beszélünk az egyénnel. Ez rendkívül fontos, mivel társadalmunk jelenleg "én" társadalom, abban az értelemben, hogy az emberek úgy gondolják, hogy mindent nekik kell testre szabni vagy kiszolgálni. Az egyik mód az, hogy lehetőséget adunk az ügyfeleknek, hogy megváltoztassák a webhely elrendezését, vagy megtervezhessenek egy sablont.
Ha vállalkozása elég jól megy, és tájékoztatni szeretné az ügyfeleket az új fejleményekről, érdemes online sajtóközleményt kiadnia. Ez egy nagyszerű marketing eszköz, de hátránya, hogy csalódást okoz a felhasználóknak, ha sajtóközleménye nem közöl nekik semmilyen új és meggyőző információt.
Internetes marketing tervének kidolgozása során mindenképpen tartsa szem előtt, hogy a sebesség nagyon fontos. Gyors tempójú, elfoglalt világban élünk, és az emberek azonnal meg akarják találni, amit keresnek, és meg tudják nézni. Gyorsan el kell tudnia ragadni az ügyfél figyelmét, hogy megtalálja, amit akar, és továbbléphessen.
Próbáljon meg lehetőséget adni az ügyfeleknek, hogy linkeljenek az Ön webhelyére. Ez nagy forgalmat és még több eladást kínálhat Önnek. Felajánlhatja ezeknek az ügyfeleknek cserébe valamit, például kedvezményt vagy néhány ingyenes tételt, köszönetképpen nekik, hogy visszakapcsolódtak és elősegítették üzleti növekedését.
Az online üzleti élet minden piacának csúcsszezonja lesz, ezért meg kell tanulnia meghatározni ezeket az évszakokat, ha sikeres internetes marketingszakembert tervez. Egyes évadok jól teljesítenek, míg mások alig. Annak kiderítése, hogy melyik évszak a legjobb a vállalkozásod számára, mindenképpen hasznos lehet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.