Hozz ki többet az online marketingből ezzel a cikkel
Vannak olyan vállalkozások, amelyek sikeresebbek lesznek, mint mások. Ez csak a világ útja. Fontos dolog az, hogy egyenlő esélyed van a többi vállalkozással való versenyre, különösen olyan platformon, mint az ajtó ablak otthon. A tippeket használva maradjon nyakig a versenytársaknál.
Csak annyi ajtó ablak otthoni marketing van, amit tehet a vállalkozása számára anélkül, hogy valóban felhasználóbarát webhely lenne. Még akkor is, ha ez egy önálló webhely, amelyet ön hoz létre, akkor ezt a weboldalot elérhetővé kell tennie az ügyfelek számára alapvető információkkal az Ön vállalkozásáról, arról, hogy hol tartózkodik, és hogy működik-e az Ön órája. Tartalmaznia kell azt is, hogy miként léphetnek kapcsolatba Önnel.
Az ügyfélszolgálatnak mindig az ajtó ablak otthoni marketingtervének sarokkövének kell lennie. Az ügyfelek boldog és elégedett megőrzése sokkal fontosabb az interneten, mint a hagyományosabb üzleti modellek esetében. Az ajtó ablak hatalmas társadalmi interakciós lehetőségei miatt az elégedetlen ügyfelek távoli és széles körben regisztrálhatják (és lesznek is) megelégedettségüket, megrontva webhelyének hírnevét olyan potenciális látogatókkal, akik egyébként esetleg soha nem alakítottak volna ki rossz véleményt.
Minden alkalommal, amikor e-mailt küld, ellenőrizze, hogy az alján található-e az aláírás, amely tartalmazza a nevét, a vállalkozás nevét és a webcímét. Ez egy hasznos eszköz mindazok számára, akik további információt vagy gyors kérdést szeretnének, vagy úgy gondolják, hogy webhelye fel fogja oldani számukra.
Próbáljon meg több domaint használni a webhelyén. Ez különösen akkor hasznos, ha webhelye több témát fed le, mivel a keresési eredmények általában egy vagy két oldalt jelentenek meg a domainjén. Ez a módszer biztosítja, hogy megtalálja Önt és nagyobb forgalmat vonzzon Önnek. Ez segíthet abban is, hogy további listákat szerezzen a könyvtárakon keresztül.
Webhelyének legfontosabb szempontja a tartalma. Kiváló tartalomra van szüksége, különben az olvasók nem jönnek a webhelyére. Töltsön a legtöbb erőfeszítést a nagyszerű, releváns és hasznos tartalom biztosítására, és aggódjon az utóbbi kapcsolt hirdetések miatt. Ne veszélyeztesse olvasóit a hirdetéseket reklámozó cikkekkel. A forgalom természetesen követi az ilyen webhelyet, és a szó elterjed, így több pénzt fog generálni a jövőben.
Miután felhívta az ügyfelet, hogy vásároljon tőled, emlékeztetnie kell őket arra, hogy térjen vissza egy hírlevél elküldésével. Az ügyfelek már érdeklődést mutattak az Ön üzlete iránt, és megvásárolták tőle. Gyakran emlékezteti őket rád, hogy visszatérjen. Azt is elmondhatja nekik az új ajánlatokról és árukról.
Az ügyfelek szeretik a számokat. Legyen olyan konkrét, amennyit csak tudsz, amikor elmondja a fogyasztónak, hogy a termék másoknak milyen jól teljesített, például mondja: "Az emberek 97% -a volt teljesen elégedett". Ne hazudj! A statisztikák használata kielégítheti az ügyfelek termékértékelésekkel kapcsolatos aggályait, és ha helyesen használja, jelentősen megnövelheti eladásait.
Az ajtó ablak otthoni marketing egy nagyszerű módja lehet a hirdetésnek, de egyes vásárlók számára személytelennek tűnhet. A vásárlók szeretik megérinteni, érezni és látni a terméket, amelyet vásárolni készülnek. Egyes vásárlókat elbocsáthat az a tény, hogy nem tudnak fizikai kapcsolatban állni az árucikkkel, ezért a vállalatoknak gondoskodniuk kell arról, hogy jó visszatérési politikájuk legyen. Ez biztosítja a potenciális ügyfelek számára, akik nem zavarják az online vásárlást, hogy szükség esetén könnyen visszajuttathatják a terméket.
Noha egyenlő esélyed van a piacon való versenyzésre, semmiképpen sem garantálják az egyenlő eredményt. Ezért hihetetlenül fontos, hogy mindent megtegyen, hogy megismerje az online piaci értékesítést. Használja és alkalmazza az itt megtanult információkat, és dolgozzon a pozitív eredmény felé.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.