Nagyszerű tanács az e-mail marketing előfizetői lista összeállításához
Nagyon fontos, hogy állandó kapcsolatot tartson ügyfélkörével. Ennek egyik módja az e-mail marketing. Az e-mail marketing erejével tájékoztathatja ügyfeleit a vállalkozásával kapcsolatos összes nagyszerű promócióról. Folytassa az alábbi cikkel, ahol hasznos tanácsokat találhat arról, hogyan tájékoztassa fogyasztóit az e-mail marketingen keresztül.
Kerülje a bérleti vagy vásárlási listákat, hogy feltöltse e-mail marketingadatbázisát. Nemcsak azt nem tudja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacot jelentik-e, de a listák valóban árthatnak a kézbesítési arányának és végső soron a hírnevének. Amennyire csak lehetséges, építse fel a listát szervesen.
Továbbra is kínáljon ösztönzőket ügyfeleinek, miután feliratkoztak az e-mail listára. Például adjon 10 százalékos kedvezményt az ügyfeleknek, ha egy hónapig az e-mail listán maradnak. Ez megakadályozza, hogy az ügyfelek elveszítsék az érdeklődésüket a marketinganyagai iránt, és már néhány hírlevél után leiratkozzanak vagy töröljék e-mailjeit.
Próbálja meg bevonni az ügyfelet az e-mail tárgysorával. Az e-mailnek abban a pillanatban fel kell hívnia az olvasó figyelmét, amikor a beérkezett üzenetek mappájába kerül, különben a kukába kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysora, pontosan ez fog történni. Tehát próbálja meg némi kreativitással fűszerezni a tárgysort.
Fontos, hogy a barátságos űrlapsor olyan legyen, amelyet előfizetői felismernek. Például ne a cégének vezérigazgatója küldje el az e-maileket. Előfordulhat, hogy az olvasó nem tudja, kitől származik, és egyszerűen törli az e-mailt. A tárgysorban írja be a vállalkozás nevét.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába folyjanak, fontolja meg, honnan küldi őket. A legjobb, ha gyakran küldünk ismert és stabil IP-címekről. Az új IP-helyekről érkező hirtelen hullámok gyanút kelthetnek, sőt az internetszolgáltatók blokkolásához és feketelistákhoz vezethetnek.
Kövesse ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy társuljanak Önnel. Írjon be egy parancsot az e-mailjébe, amely az alábbi linkre kattintva tájékoztatja őket, hogy azonnal csatlakozhatnak. A befejező utóirat tájékoztathatja őket arról, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel, hogy kapcsolódjanak a cégéhez.
Fontos, hogy csak azokat célozza meg, akik beleegyeztek abba, hogy felvegyék velük a kapcsolatot e-mailes marketingkampányával. Ha véletlenszerű e-maileket ad hozzá a listához, az nem csak az e-mailek tulajdonosát, hanem a többi vásárlót is feldühíti. Ezen túlmenően előfordulhat, hogy az internetszolgáltató feljelenti, és végül kitiltja, mert megszegi a spammel kapcsolatos szabályokat.
Ne feledje, hogy az e-mail marketingterv lényege, hogy jó hírnevet építsen ki az ügyfélkörrel. Ügyeljen arra, hogy ne vágjon bele, ne célozzon meg nem megfelelő ügyfeleket, és ne használjon más félrevezető technikákat. A hírnevét kell védenie, és a marketingkampányhoz való hozzáállása nagy különbséget jelenthet a jó és a rossz között.
Tudassa az ügyfelekkel, mire számíthatnak az indulástól. Amikor egy új előfizető feliratkozik, küldjön azonnali megerősítő e-mailt, amely részletezi, hogy az ügyfél mit várhat Öntől, és milyen gyakran fog e-mailt küldeni. Az ügyfelek előzetes kitöltése megakadályozhatja a jövőbeni leiratkozásokat és panaszokat, és aktívak maradhatnak az előfizetők.
Ahogy a fenti cikkből is kiderül, nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatot tartsunk ügyfélbázisunkkal. Ha rendszeresen küld nekik e-mail-üzeneteket, akkor az Ön dolgára fognak gondolni. Alkalmazza az ebben a cikkben található tanácsokat, hogy e-mail marketingen keresztül jobban kommunikálhassa vállalkozását.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.